Alla inlägg den 12 februari 2014

Av Zoe - 12 februari 2014 19:28


Bild: Mobilkamera, inte bästa kvalitén, men dock en bild.


Att stå på stallgången och ryktas, kratsa hovar och klippa nackestycket har inte varit några problem alls. Zoe ställer sig i viloposition med bakbenet och ser ut att trivas med pysslet.


Tyvärr har det inte blivit så mkt pyssel sista dagarna för min del för jag fick magsjuka - igen! (Det går magsjuka både på jobb/skola :( Men det gjorde att T fick sköta stallet och han är väl inte den som är mest lättflörtad ändå vad gäller hästar. Men tydligen har Zoe lindat även husse runt lillfingret för maken till lovord om häst har jag sällan hört....!


Är man sjuk som jag varit några dagar så får man lätt långtråkigt. Passade på att beställa en boxskylt till Zoe. Kommer bli roligt att sätta upp i nya stallet.


T har byggt en gavel på stallet, "bara" 3 sidor kvar på bygget! Innan sommaren ska vi hunnit färdigt - kommer kännas skönt & roligt att få ett nytt fräsch stall som är anpassat med spolspilta & sadelkammare. Jag längtar....!


Medan T bygger har jag det angenäma "problemet" att bestämma färg i stallet....om man nu kan kalla det problem?! ;-)


Fortsatt trevlig kväll på er! :)

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards